Subject: Teabenõue
From: Johanna Jürima | LEXTAL <[email-masked]>
To: "ria" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 18:11:57 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Austatud Riigi Infosüsteemi Amet

RIA koduleheküljel oleva teabe kohaselt peavad Eesti infoturbestandardit
(E-ITS) rakendama kõik organisatsioonid, kes täidavad avalikke ülesandeid.

Subjektide loetelu teenuse osutajatest, kes peavad E-ITSi rakendama on
antud küberturvalisuse seaduse §-s 3. Täiendavalt sätestab
küberturvalisuse seaduse § 4 ka digitaalse teenuse osutaja mõiste.

Käesolevaga on tekkinud küsimus, kas küberturvalisuse seadus § 4 lg 1 p 1
hõlmab siiski ka eraettevõtjast hasartmängukorraldajaid (s.o nt Eestis
tegevus- või korraldusluba omavat hasartmängukorraldajat, sh ka
kaughasartmängu korraldajat).

Palume teabenõude korras vastata, kas hasartmängukorraldajad on kohustatud
rakendama Eesti infoturbestandard (E-ITS). Kui jah, siis palun viidake ka
nõude õiguslikule alusele.

Palume vastata käesolevale pöördumisele seadusega ettenähtud 5 päeva
jooksul (AvTS § 18 lg 1).

Lugupidamisega

LEXTAL | Tallinn • Riga • Vilnius

JOHANNA JÜRIMA
jurist • lawyer

Advokaadibüroo LEXTAL • Law Firm LEXTAL
Rävala pst 4 • Tallinn 10143 • Estonia
tel +372 5354 0868
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] •
<http://www.lextal.ee/> www.lextal.ee

CONFIDENTIALITY NOTE. The information transmitted by this e-mail is
confidential and can be used only by its intended recipient.